Što je Repozitorij ALU

Repozitorij sadrži završne i diplomske radove studenata ALU te doktorske radove poslijediplomanata i one koji su temeljeni na umjetničkim dostignućima. Ovisno o odluci autora, neki su otvoreni javnosti, a neki samo zaposlenicima i studentima Akademije, koji ih mogu pogledati uz prijavu AAI elektroničkim identitetom.

Repozitoriju možete pristupiti na sljedećoj poveznici:

https://repozitorij.alu.unizg.hr/

Predaja završnog rada za Repozitorij ALU

Završni radovi predaju se Knjižnici u digitalnom i pisanom obliku. Digitalnu verziju pošaljite preko donje adrese prije nego što predate pisanu verziju. Digitalna verzija rada mora biti cjelovita, odnosno mora sadržavati tekstualni dio te eventualni video ili slikovni prilog, jer se rad bez teksta ne može pohraniti.

Najbolje je priloge po mogućnosti uključiti u tekst ili kao dodatak tekstu. Ako rad sadrži više od 4-6 zasebnih slikovnih priloga koji nisu uključeni u tekst, urednica repozitorija će odabrati nekoliko reprezentativnih. Ako student/studentica želi da svi prilozi budu uneseni u repozitorij, može ih unijeti sam/sama nakon što obavijesti urednicu (andjelka@alu.unizg.hr ili pitajte-knjiznicara@alu.unizg.hr).

Pisani dio rada treba biti u pdf-u, a od ostalih priloga repozitorij podržava sljedeće formate: .pdf, .tif, .tiff, .png, .jpeg, .jpg, .zip, .csv, .tsv, .xslx, .docx, .pptx, .mov, .mp4, .mpeg, .mpg, .mxf, .wav

Obavezno priložite sljedeće podatke:

Ime i prezime
Mentor
Odsjek
Godina predaje rada

Akademska zajednica snažno zagovara javnu dostupnost rada, što povećava i vašu vidljivost u znanstveno umjetničkom okruženju. Ako želite pristup samo za ALU, molimo da to napomenete.

zavrsni-radovi@alu.unizg.hr

Naslovnica

Rad bi trebao imati naslovnicu s obveznim podacima. Ako vaš odsjek ili vaš mentor/mentorica nisu odredili kako naslovnica treba izgledati, nekoliko uzoraka možete vidjeti na sljedećoj poveznici.

Sažetak i ključne riječi

Sažetak rada nije obavezan, ali ključne riječi jesu. Ako ne navedete ključne riječi, pisat će samo slikarstvo, kiparstvo ili slično. Preporučeno je napisati nekoliko ključnih riječi ispred teksta ako želite da vaš rad bude vidljiviji u pretragama. Objašnjenje i pomoć pri odabiru ključnih riječi možete pronaći u donjem dokumentu.

Pomoć pri izradi rada

Na donjoj poveznici studenti mogu pronaći objašnjenje pojmova i opis strukture završnoga rada te glavna pravopisna pravila i najčešće pogreške u njihovoj uporabi.

IZRADA ZAVRŠNIH I DIPLOMSKIH RADOVA

Predaja diplomskog rada za Repozitorij ALU

Diplomski radovi se u digitalnom i pisanom obliku predaju u Arhiv (kolegica Ariana Novina: front_content.php?idcat=136&lang=1), gdje studenti dobivaju i potvrde o diplomiranju.

Kao i kod završnoga rada, obavezno je predati cjeloviti rad u digitalnom obliku: znači, tekstualni dio te eventualni video ili slikovni prilog. Najbolje je priloge po mogućnosti uključiti u tekst ili kao dodatak tekstu. Ako rad sadrži više od 4-6 zasebnih slikovnih priloga koji nisu uključeni u tekst, urednica repozitorija će odabrati nekoliko reprezentativnih. Ako student/studentica želi da svi prilozi budu uneseni u repozitorij, može ih unijeti sam/sama nakon što obavijesti urednicu (andjelka@alu.unizg.hr ili pitajte-knjiznicara@alu.unizg.hr).

Čuvanje radova

Završni i diplomski radovi u pisanom obliku dostupni su u arhivu Akademije. U knjižnici se čuvaju doktorski radovi. Mogu ih pregledati sve zainteresirane osobe. Završni, diplomski i doktorski radovi ne mogu se posuđivati i iznositi izvan prostora arhiva odnosno knjižnice.

Popis doktorskih radova

U prilogu je popis do sada primljenih doktorskih radova. Autori su poredani abecedno po prezimenu.

Autor

Naziv

Godina

Inv. broj

Ivana Bakal

Kazališni kostimi između performansa, instalacije i objekta – vizualno kazalište

2015.

15744

Antonija Balić Šimrak

Mekana skulptura i njezina antropomorfna preobrazba

2017.

16053

Ida Blažičko

Biomimetika u službi umjetnosti

2016.

15736

Tihoni Brčić

Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za grafiku dokufikcijskog filma“ Two Pink Lines“

2016.

15743

Daniela Cikatić Javorčić

Umjetnička tematizacija ženskog identiteta u reklamnom oglašavanju

2015.

15740

Meho Čaušević

Nišan – vizualizacija poimanja duše u islamu

2011.

14949

Mladen Čulić

Autentičnost i trajnost umjetničkog djela u kontekstu digitalne slike

2016.

15741

Mirjana Drempetić Hanžić Smolić

Ambijentalna skulptura u kontemplativnom okruženju

2012.

14367

Marina Đira

Bodljikava žica u vizualnim umjetnostima: simbol čežnje za otvorenim prostranstvima

2014.

15737

Ivan Fijolić

Uloga postamenta u derivatu popartističke skulpture spomeničkog predznaka

2016.

16051

Ivana Gorički

Portret autoportreta: Istraživanje vlastite umjetničke pozicije u društvenom kontekstu

2014.

15738

Dina Jakšić

O mirazu kroz umjetničko oblikovan prostor – spomenička instalacija

2014.

15364

Vanda Jurković

Reljef, priroda i egzistencija vala (valoviti reljef)

2012.

14368

Kristina Kojan

Vizualna artikulacija identiteta na primjeru tetovaža katolkinja u Bosni

2013.

15739

Lucija Konda Labaš

Pojam i uloga fakture na slici: prikaz razvitka i pokušaj definicije

2012.

14369

Igor Konjušak

Geometrija fraktala u klasičnom grafičkom okruženju

2016.

15886

Robert Kuhar

Diskontinuitet u skulpturi

2014.

15368

Goran Kujundžić

Vizualizacija principa permutacije proučena na ornamentalnim uzorcima iz Zbirke tradicijskog uporabnog tekstila Muzeja Slavonije

2014.

15370

Darko Masnec

Zagrebačka škola crtanog filma - Umjetničke i tržišne prakse u kontekstu videoigara

2017.

15883

Vjeko Matić

Kompjutorska grafika i antigravitacijska skulptura

2014.

15367

Tihomir Matijević

Skulptura u javnom prostoru kao redefiniranje identiteta grada

2012.

14366

Ines Matijević Cakić

Matriksijalne priče: vizualni izraz subjektivnog doživljaja

2016.

15742

Dijana Nazor

Slike u infracrvenom području: odlaganje vidljivoga

2017.

16050

Gloria Oreb

Grad i svjetlost na jednom njegovom mjestu: svjetlosna instalacija na Zlatnim vratima u Splitu

2015.

15363

Marijan Richter

Slika između izgleda i pogleda

2013.

15362

Mirna Rudan Lisak

Utjecaj Javljenskog i Skrjabina na novu re-produktivnu umjetničku praksu uz 3D prikaz

2013.

15369

Ana Sladetić Šabić Vizualni ogled o čistoći - Zid kao predmet, mjesto i sjećanje 2016. 15884
Damir Sokić Doktorat temeljem umjetničkih dostignuća 2018. 16834
Miran Šabić

Arhiviranje memorija - Na granici života i smrti

2017.

16052

Stjepan Šandrk

Nijeme slike: interpretacija nestalog filma u 9 slika

2015.

15366

Melinda Šefčić

Rehumanizacija i reestetizacija bolničkoga prostora - primjer likovnoga rješenja jednoga bolničkoga odjela

2018.

16741

Robert Šimrak

Doktorski rad temeljem umjetničkih postignuća: Wireframe - izložba digitalnih grafika u MUO-u

2017.

16835

Vlatka Škoro

Skulptura u kontekstu umjetne inteligencije

2018.

17003

Marko Šošić

San - slikanje sna po neposrednom promatranju

2015.

15349

Valentina Šuljić

Linija i prostor u grafičkom listu i njegovom okružju

2014.

15365

Celestina Vičević

Rekontekstualizacija grafičkog lista kao svjetlosnog objekta i ambijenta

2015.

15365