Repozitorij sadrži završne i diplomske radove studenata ALU te doktorske radove poslijediplomanata i one koji su temeljeni na umjetničkim dostignućima. Ovisno o odluci autora, neki su otvoreni javnosti, a neki samo zaposlenicima i studentima Akademije, koji ih mogu pogledati uz prijavu AAI elektroničkim identitetom.
Repozitoriju možete pristupiti na sljedećoj poveznici:
https://repozitorij.alu.unizg.hr/
Završni radovi predaju se Knjižnici u digitalnom i pisanom obliku. Digitalnu verziju pošaljite preko donje adrese prije nego što predate pisanu verziju. Digitalna verzija rada mora biti cjelovita, odnosno mora sadržavati tekstualni dio te eventualni video ili slikovni prilog, jer se rad bez teksta ne može pohraniti.
Najbolje je priloge po mogućnosti uključiti u tekst ili kao dodatak tekstu. Ako rad sadrži više od 4-6 zasebnih slikovnih priloga koji nisu uključeni u tekst, urednica repozitorija će odabrati nekoliko reprezentativnih. Ako student/studentica želi da svi prilozi budu uneseni u repozitorij, može ih unijeti sam/sama nakon što obavijesti urednicu (andjelka@alu.unizg.hr ili pitajte-knjiznicara@alu.unizg.hr).
Pisani dio rada treba biti u pdf-u, a od ostalih priloga repozitorij podržava sljedeće formate: .pdf, .tif, .tiff, .png, .jpeg, .jpg, .zip, .csv, .tsv, .xslx, .docx, .pptx, .mov, .mp4, .mpeg, .mpg, .mxf, .wav
Obavezno priložite sljedeće podatke:
Ime i prezime
Mentor
Odsjek
Godina predaje rada
Akademska zajednica snažno zagovara javnu dostupnost rada, što povećava i vašu vidljivost u znanstveno umjetničkom okruženju. Ako želite pristup samo za ALU, molimo da to napomenete.
zavrsni-radovi@alu.unizg.hr |
Rad bi trebao imati naslovnicu s obveznim podacima. Ako vaš odsjek ili vaš mentor/mentorica nisu odredili kako naslovnica treba izgledati, nekoliko uzoraka možete vidjeti na sljedećoj poveznici.
Sažetak rada nije obavezan, ali ključne riječi jesu. Ako ne navedete ključne riječi, pisat će samo slikarstvo, kiparstvo ili slično. Preporučeno je napisati nekoliko ključnih riječi ispred teksta ako želite da vaš rad bude vidljiviji u pretragama. Objašnjenje i pomoć pri odabiru ključnih riječi možete pronaći u donjem dokumentu.
Na donjoj poveznici studenti mogu pronaći objašnjenje pojmova i opis strukture završnoga rada te glavna pravopisna pravila i najčešće pogreške u njihovoj uporabi.
IZRADA ZAVRŠNIH I DIPLOMSKIH RADOVA |
Diplomski radovi se u digitalnom i pisanom obliku predaju u Arhiv (kolegica Ariana Novina: front_content.php?idcat=136&lang=1), gdje studenti dobivaju i potvrde o diplomiranju.
Kao i kod završnoga rada, obavezno je predati cjeloviti rad u digitalnom obliku: znači, tekstualni dio te eventualni video ili slikovni prilog. Najbolje je priloge po mogućnosti uključiti u tekst ili kao dodatak tekstu. Ako rad sadrži više od 4-6 zasebnih slikovnih priloga koji nisu uključeni u tekst, urednica repozitorija će odabrati nekoliko reprezentativnih. Ako student/studentica želi da svi prilozi budu uneseni u repozitorij, može ih unijeti sam/sama nakon što obavijesti urednicu (andjelka@alu.unizg.hr ili pitajte-knjiznicara@alu.unizg.hr).
Završni i diplomski radovi u pisanom obliku dostupni su u arhivu Akademije. U knjižnici se čuvaju doktorski radovi. Mogu ih pregledati sve zainteresirane osobe. Završni, diplomski i doktorski radovi ne mogu se posuđivati i iznositi izvan prostora arhiva odnosno knjižnice.
U prilogu je popis do sada primljenih doktorskih radova. Autori su poredani abecedno po prezimenu.
Autor |
Naziv |
Godina |
Inv. broj |
Ivana Bakal |
Kazališni kostimi između performansa, instalacije i objekta – vizualno kazalište |
2015. |
15744 |
Antonija Balić Šimrak |
Mekana skulptura i njezina antropomorfna preobrazba |
2017. |
16053 |
Ida Blažičko |
Biomimetika u službi umjetnosti |
2016. |
15736 |
Tihoni Brčić |
Međusobni utjecaji filmske grafike u američkim igranim i dokumentarnim filmovima 21. stoljeća kao predložak za grafiku dokufikcijskog filma“ Two Pink Lines“ |
2016. |
15743 |
Daniela Cikatić Javorčić |
Umjetnička tematizacija ženskog identiteta u reklamnom oglašavanju |
2015. |
15740 |
Meho Čaušević |
Nišan – vizualizacija poimanja duše u islamu |
2011. |
14949 |
Mladen Čulić |
Autentičnost i trajnost umjetničkog djela u kontekstu digitalne slike |
2016. |
15741 |
Mirjana Drempetić Hanžić Smolić |
Ambijentalna skulptura u kontemplativnom okruženju |
2012. |
14367 |
Marina Đira |
Bodljikava žica u vizualnim umjetnostima: simbol čežnje za otvorenim prostranstvima |
2014. |
15737 |
Ivan Fijolić |
Uloga postamenta u derivatu popartističke skulpture spomeničkog predznaka |
2016. |
16051 |
Ivana Gorički |
Portret autoportreta: Istraživanje vlastite umjetničke pozicije u društvenom kontekstu |
2014. |
15738 |
Dina Jakšić |
O mirazu kroz umjetničko oblikovan prostor – spomenička instalacija |
2014. |
15364 |
Vanda Jurković |
Reljef, priroda i egzistencija vala (valoviti reljef) |
2012. |
14368 |
Kristina Kojan |
Vizualna artikulacija identiteta na primjeru tetovaža katolkinja u Bosni |
2013. |
15739 |
Lucija Konda Labaš |
Pojam i uloga fakture na slici: prikaz razvitka i pokušaj definicije |
2012. |
14369 |
Igor Konjušak |
Geometrija fraktala u klasičnom grafičkom okruženju |
2016. |
15886 |
Robert Kuhar |
Diskontinuitet u skulpturi |
2014. |
15368 |
Goran Kujundžić |
Vizualizacija principa permutacije proučena na ornamentalnim uzorcima iz Zbirke tradicijskog uporabnog tekstila Muzeja Slavonije |
2014. |
15370 |
Darko Masnec |
Zagrebačka škola crtanog filma - Umjetničke i tržišne prakse u kontekstu videoigara |
2017. |
15883 |
Vjeko Matić |
Kompjutorska grafika i antigravitacijska skulptura |
2014. |
15367 |
Tihomir Matijević |
Skulptura u javnom prostoru kao redefiniranje identiteta grada |
2012. |
14366 |
Ines Matijević Cakić |
Matriksijalne priče: vizualni izraz subjektivnog doživljaja |
2016. |
15742 |
Dijana Nazor |
Slike u infracrvenom području: odlaganje vidljivoga |
2017. |
16050 |
Gloria Oreb |
Grad i svjetlost na jednom njegovom mjestu: svjetlosna instalacija na Zlatnim vratima u Splitu |
2015. |
15363 |
Marijan Richter |
Slika između izgleda i pogleda |
2013. |
15362 |
Mirna Rudan Lisak |
Utjecaj Javljenskog i Skrjabina na novu re-produktivnu umjetničku praksu uz 3D prikaz |
2013. |
15369 |
Ana Sladetić Šabić | Vizualni ogled o čistoći - Zid kao predmet, mjesto i sjećanje | 2016. | 15884 |
Damir Sokić | Doktorat temeljem umjetničkih dostignuća | 2018. | 16834 |
Miran Šabić |
Arhiviranje memorija - Na granici života i smrti |
2017. |
16052 |
Stjepan Šandrk |
Nijeme slike: interpretacija nestalog filma u 9 slika |
2015. |
15366 |
Melinda Šefčić |
Rehumanizacija i reestetizacija bolničkoga prostora - primjer likovnoga rješenja jednoga bolničkoga odjela |
2018. |
16741 |
Robert Šimrak |
Doktorski rad temeljem umjetničkih postignuća: Wireframe - izložba digitalnih grafika u MUO-u |
2017. |
16835 |
Vlatka Škoro |
Skulptura u kontekstu umjetne inteligencije |
2018. |
17003 |
Marko Šošić |
San - slikanje sna po neposrednom promatranju |
2015. |
15349 |
Valentina Šuljić |
Linija i prostor u grafičkom listu i njegovom okružju |
2014. |
15365 |
Celestina Vičević |
Rekontekstualizacija grafičkog lista kao svjetlosnog objekta i ambijenta |
2015. |
15365 |