Kome treba kreativnost?

HRVATSKA KAO KREATIVNO I INOVATIVNO DRUŠTVO

Inicijativa i koordinacija strategije razvoja kreativnosti u osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju
poziva Vas na novinsku konferenciju Kome treba kreativnost?

u utorak, 28. listopada 2014., u 10 sati u Akt sali Akademije likovnih umjetnosti, Ilica 85, Zagreb


Riječ kreativnost često se olako upotrebljava u javnom životu, ali bi samo rijetki znali odgovoriti na pitanja: 

što kreativnost podrazumijeva,

zašto je važna za razvoj zdravog i uspješnog društva 

te gdje se i kako razvija taj važan ljudski potencijal.

Kreativnost nije povlastica „kreativnih pojedinaca”, već bi se sustavnim poticanjem kreativnog razmišljanja tijekom cijelog obrazovanja svakom pojedincu trebao omogućiti razvoj vlastitih potencijala. 

Strategija razvoja kreativnosti u predtercijarnom obrazovanju rezultat je suradnje stručnjaka iz područja umjetnosti, dizajna, arhitekture i umjetničke edukacije. Njezina je svrha poticanje razvoja kreativnosti u osnovnoškolskom i srednjoškolskom obrazovanju, što bi trebalo rezultirati stvaranjem dugoročnog izvora za kreativno i inovativno društvo, razvijenu kulturu, kulturalnu pismenost i samosvijest te gospodarstvo visoke dodane vrijednosti.

Na novinskoj konferenciji predstavit ćemo Strategiju i argumentirati kakvu ulogu vizualna kultura i pismenost imaju u kreativnom obrazovanju.

Na konferenciji će govoriti:

Aleksandar Battista Ilić, dekan Akademije likovnih umjetnosti 

Boris Koružnjak, dekan Arhitektonskog fakulteta

Feđa Vukić, Studij dizajna pri Arhitektonskom fakultetu

Miroslav Huzjak, Učiteljska akademija

Sonja Vuk, Akademija likovnih umjetnosti

Frano Dulibić, odsjek Povijesti umjetnosti na Filozofskom fakultetu

Jelena Bračun Filipović, udruga za promicanje vizualne kulture OPA

Irena Sertić, udruga Interakta

Mia Roth Čerina, Komora arhitekata

 

Kome treba kreativnost? (PDF za press)

Strategija razvoja kreativnosti (PDF dokument)